דשא סינטטי בתל אביב

אם אתם מחפשים כיצד לשפר את המראה של החצר שלכם, אם יש לכם חלום להכניס צבע ירוק וטבעי לתוך המרפסת או על גג הבית שלכם, יכול מאוד להיות שכאן תמצאו את המענה שלכם. אנחנו מציעים לכם להכיר את האפשרות המומלצת והפופולארית – הדבקת דשא סינטטי.

המים בישראל הם מצרך יקר, גם עיריות ומועצות מקומיות רבות בחרו להמיר את הדשא הטבעי, זה שלוגם מים בשפע בשביל להמשיך לחיות ולפרוח, בדשא סינטטי. אמנם לדשא המלאכותי אין את הריח הירוק ואת הרעננות הטבעית והמיוחדת. אך יתרונות אחרים יש ויש.

מהם היתרונות של דשא סינטטי?

  • חסכון במים – היתרון הראשון של הדשא המלאכותי הוא כאמור היותו חסכוני במים. למעשה מדובר בפתרון שאינו צורך הוצאה כספית. הדשא נשמר יפה בצבע רענן גם בלי השקיה.
  • ירוק עד – יתרון משמעותי נוסף הוא היות הדשא הסינטטי ירוק בכל עת. אין עונות בהם הדשא קמל ואין קרחות ואזורים בהם האדמה נחשפת. המשטח מכוסה בצורה אחידה ויפה תמיד.
  • סוגים שונים – בשביל ליהנות מדשא כלבבכם יהיה עליכם לבחור את סוג הדשא המועדף עליכם. קיימים דשאים במגוון דגמים וקשת המחירים רחבה למדי. כאשר קיימים הבדלים בצבעי הדשא, בעוביים של הגבעולים וכן באורך שלהם. כל אחד ימצא את הדשא בעל המראה האהוב עליו. יש מי שיעדיף דשא בעל מראה ירוק עז, אחרים יחפשו להתקין דשא שהמראה שלו קרוב ביותר למראה הטבעי.

לאחר רכישה של דשא סינטטי מגיע שלב התקנה שלו על המשטח המיועד. לקראת ההתקנה יש לנקות את השטח וליישר אותו כראוי כדי שתתקבל תוצאה חלקה וטובה. לאחר מכן ניתן להדביק את המשטח על השטח המיועד. אמנם יש כאלו שיתקינו את הדשא בכוחות עצמם. אבל בשביל להיות בטוחים שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר – כדאי להפקיד אותה בידי אנשי מקצוע מיומנים.

הכירו את השירות של חברתנו – פרפקט פרקט. אנחנו מספקים דשא סינטטי איכותי וטוב, לצד התקנה מקצועית ועמידה. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת לעבודה איכותית ועמידה של דשא סינטטי בת"א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *